Over de helft
Foto’s 1 - 20 van 67 |
-

Tsjah wat moet je dan als je geen lift hebt in het ziekenhuis
-

Stoere kerel!
-

Smile
-

Samen met Nelsie
-

Samen met de headnurse en de ER-doctor
-

Smile!
-

Prachtig uitzicht
-

Prachtig uitzicht 3
-

Prachtig uitzicht 2
-

Prachtig uitzicht 1
-

Optreden van de kids
-

Operatiekamer in Queen Mary
-

Ook dit kwam ik tegen in het ziekenhuis
-

Neonatologie
1 reactie -

Nelsie's nieuwe kast
-

My Nurses Uniform
-

Moet je vooral even lezen wat er op het bordje staat
-

Mijn trouwe vriend
-

Met z'n allen in het busje
-

Manilla
1 2 3 4 Volgende »
