Naam:
Foto’s:
417

Over mij

Hallo Allemaal,

Ik ben Stephanie Hulskotte en ben net klaar met mijn HBO Verpleegkunde aan de Saxion Hogeschool in Enschede. Ik heb altijd al de droom gehad om na mijn studie ontwikkelingshulp te gaan doen in het buitenland. In september gaat mijn droom uitkomen en ga ik voor 4 maanden naar de Filipijnen om daar de kinderen te helpen in het kindertehuis Bahay Aurora. In de aankomende maanden ga ik jullie op de hoogte houden van mijn reis via deze reislog.

Groetjes Stephanie

Over mijn reis

Mijn Droom

Eindelijk kan ik mijn droom waarmaken……

Ik, Stephanie Hulskotte ga eind september voor een periode van vier maanden naar de Filippijnen om vrijwilligerswerk te gaan doen in het kindertehuis Bahay Aurora.

Met mijn ervaring als HBO-V verpleegkundige kan ik voor deze bijzondere kinderen wellicht veel betekenen. Uiteraard betaal ik mijn eigen vliegtickets en kost en inwoning maar wat zou het geweldig zijn als ik een geldbedrag zou kunnen meenemen om daar ter plaatse de voor hen noodzakelijke medische middelen te kunnen bekostigen maar ook kan zorgen voor extra speelgoed wat volgens mij ook erg belangrijk is voor deze kinderen. Natuurlijk houd ik u allen op de hoogte van mijn ervaringen en laat ik u graag zien hoe uw bijdrage zal worden besteed.

U kunt uw bijdrage overmaken op: ABN/AMRO 50.25.60.606

Bij voorbaat alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Stephanie

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Roemenië, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.